Zimbabwean Govt Bans Kwese TV

The Broadcasting Authority of Zimbabwe says Kwese, owned by Strive Masiyiwa's Econet Media, does not have a valid satellite TV broadcasting license.

  • Zimbabwe:   Govt 'Bans' Masiyiwa's Kwese TV

    New Zimbabwe, 24 August 2017

    Government through the Broadcasting Authority of Zimbabwe (BAZ) has banned the new pay per view broadcaster Kwese TV after it announced to locals that it was now available in the… Read more »

Econet Wireless founder, Strive Masiyiwa.

InFocus

See What Everyone is Watching

Don't Miss

AllAfrica publishes around 700 reports a day from more than 140 news organizations and over 500 other institutions and individuals, representing a diversity of positions on every topic. We publish news and views ranging from vigorous opponents of governments to government publications and spokespersons. Publishers named above each report are responsible for their own content, which AllAfrica does not have the legal right to edit or correct.

Articles and commentaries that identify allAfrica.com as the publisher are produced or commissioned by AllAfrica. To address comments or complaints, please Contact us.