Sky News Apologises For Report of Man Who Fell From Kenya Airways

The British broadcaster Sky News has said said that their reporting on the identity of the stowaway, who fell from a Kenya Airways plane in London in June, was founded on misleading information. The report, from Africa correspondent John Sparks, identified the stowaway as Nairobi airport worker Paul Manyasi. Cedric Isaac Shivonje, the man whose photographs were published by the boadcaster as the stowaway is reportedly alive in a Kenyan prison.

Passengers alight from a Kenya Airways aircraft at Entebbe International Airport (file photo).

InFocus

See What Everyone is Watching

Don't Miss

AllAfrica publishes around 700 reports a day from more than 140 news organizations and over 500 other institutions and individuals, representing a diversity of positions on every topic. We publish news and views ranging from vigorous opponents of governments to government publications and spokespersons. Publishers named above each report are responsible for their own content, which AllAfrica does not have the legal right to edit or correct.

Articles and commentaries that identify allAfrica.com as the publisher are produced or commissioned by AllAfrica. To address comments or complaints, please Contact us.